søndag den 2. juni 2013

OPDATERING. ▲ ▲ ▲

Hej bloggen. Undskyld min manglende tilstedeværelse i denne uge! Jeg er simpelthen bare så stresset og forvirret lige for tiden. Lige for tiden har jeg utrolig mange lektier for, dansk stil, engelsk stil, matematik aflevering og s begynder vi snart med projektuge på min skole. ∞ Jeg skal til fødselsdag i næste weekend, efter fødselsdagen skal jeg være sammen med to af mine bedsteveninde, hvor vi så tager til sommerfest i byen, så der bliver der ikke så meget tid til lektier.. Jeg skal bare igang idag, heldigvis så er jeg næsten færdig med matematik og engelsk. ♥ I fredags i denne weekend, altså d. 31 maj, var min veninde og jeg til RISKUS fest i Søndervig, hvor Clemens, Emil Vahl og Jimilian kom og spillede koncert. Det var virkelig fedt, jeg fik s mange kram af den dejlige Jimilian, og han sagde en masse søde ting til mig. Var helt ærligt lige ved at besvime, jeg kunne bare mærker at min ben rystede helt vildt. ✝ ✝ ✝  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar