tirsdag den 21. maj 2013

The Beginning. † † †

Hej. Jeg har lige lavet denne blog. Til dig der læser det her, du må meget gerne blive fast læser, kommenter og dele min blog! † Jeg er en 15-årig pige, ved navn Henriette. Jeg har haft en blog før, men bestemte mig for at slette den, og starte på en frisk. Jeg vil ikke blogge hver eneste dag, men jeg vil helt klart prøve om jeg ikke kan blogge i hvert fald 2-3 gange i ugen. Jeg tager billeder til bloggen med mit Nikon D3200, som jeg bruger rigtig meget, næsten hver dag. Jeg bor i Vestjylland, i en meget lille by som næsten ingen kender! Jeg går i skole på en rigtig god, og helt normal folkeskole, som også ligger i en lille by. I min fritid tager jeg som sagt, rigtig mange billeder. Jeg går til konkurrence svømning 2 gange i ugen, og ellers er jeg sammen med venner og veninder, laver lektier :3 - er på Facebook osv. Jeg håber at denne blog bliver rigtig god. 
- Ha' det vold blæret! 
Peace. †




Ingen kommentarer:

Send en kommentar